Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 14:29:22 +0300

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/06062 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Raemetsa// Raemetsa 
tee T3// Silla tee 4a (PÄRNU MAAKOND, HÄÄDEMEESTE VALD, REIU 
KÜLA,RAEMETSA(JPV-RENOVEERIMINE)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26943023>  (menetlus nr: 
422300), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (ALAR VAHTRA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister